Blog

Adunarea generală a OSB Timișoara, iunie 2013

Chiper Aurel Activități, Știri Etichete: ,
0

Suntem organizația care apără și promovează interesele studenților și elevilor veniți la studii în Timișoara. Organizația care ține la tradiție și trecut.

Sâmbătă, 1 iunie – ziua Internațională a copiilor, a fost o zi importantă și decisivă pentru organizație. Membrii organizației au fost convocați în cadrul ședinței Adunării Generale.

Pe ordinea de zi a ședinței Adunării Generale au fost trecute următoarele puncte, după care ne-am ghidat și care au ajutat la desfășurarea organizată a ședinței:

1) Raport de activitate a conducerii OSB Timișoara pentru mandatul 2012-2013;

2) Modificarea statut membri (activi/voluntari);

3) Modificarea unor prevederi din Statutul organizației;

4) Alegerea unui nou birou de conducere 2013-2014;

5) Diverse.

Ședința s-a desfășurat în strictă concordanță cu ordinea zilei anunțată inițial, cu puține decalaje de timp.

Unul din punctele cele mai importante a fost alegerea unui nou birou de conducere. Candidații pentru departamente, au venit bine pregătiți, cu o prezentare scurtă și cu putere de convingere.

În urma depunerilor candidaturilor și supunerii acestora la vot avem următoarele rezultate:

* Președinte : Radu Pascaru;

* Cenzor : Vasile Lozovan;

* Secretar : Viorica Crețu;

Departamente:

* Proiecte și Programe, Vicepreședinte – Ana Boico;

* Marketing IT, Vicepreședinte – Gheorghe Istrati;

* Relații Publice, Vicepreședinte – Beatrice Bușinschi;

* Resurse Umane, Vicepreședinte – Micaăla Ghiba;

* Social- Educațional, Vicepreședinte – Doina Goro.

Ținem să felicităm noul birou de conducere al Organizației Studenților Basarabeni din Timișoara, le urăm succes și realizări frumoase.

 Până la următoarea Adunare Generală ne-am propus să realizăm multe proiecte noi,dar și să le perfecționăm pe cele care deja sunt TRADIȚIE.

De asemenea, le aducem mulțumiri membrilor fostului birou de conducere și menționăm implicarea lor foarte activă în viața OSB Timișoara.

Aducem mulțumiri Facultății de Economie și de Administrare a Afacerilor (FEAA), care a găzduit întrunirea noastră.

Împreună mergem mai departe, povestea continuă!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *